SYARAT TEMPAHAN DESIGN



1) Pelanggan hendaklah mengisi maklumat perjanjian urusniaga yang telah disediakan.

2) Pendahuluan 50 % diwajibkan daripada jumlah keseluruhan.Baki pembayaran hendaklah dijelaskan setelah selesai.

3) Sekiranya pelanggan membatalkan tempahan  rekabentuk setelah perjanjian dilakukan, wang pendahuluan tidak akan dikembalikan.Ini kerana pembayaran adalah caj yang dikena atas masa untuk sesuatu rekabentuk.

4) Pelanggan perlu menyediakan semua maklumat dan gambar-gambar yang akan dimasukkan kedalam setiap rekabentuk tersebut.

5) Gambar-gambar dari internet adalah tidak digalakkan. Sekiranya pelanggan ingin juga menggunakan gambar-gambar dari internet, pihak kami tidak ada kaitan sama sekali. Sekira tindakan undang-undang diambil atas kesalahan harta intelek dan sebagainya.

6) Ubah suai, pindaan, kemaskini sebanyak 3 pusingan shj.

7) Tempahan Rekabentuk (design) akan dipaparkan melalui website kami dan anda boleh merujuk di website tersebut..anda hendaklah melakukan baki pembayaran .

8) Akhir sekali pihak kami akan menhantar  rekabentuk ( design ) tersebut ke emel anda selepas bayaran masuk ke akaun kami..


Masa proses sesuatu tempahan 7 hari bekerja.Tidak termasuk hari cuti.